تو گروه تون اطلاعات غلط رد و بدل میشه یا اشتباه آمار یکی دیگه رو دادن بهتون:)))
@Mila_n31 December 2025Replying to and 90 othersتو گروه تون اطلاعات غلط رد و بدل میشه یا اشتباه آمار یکی دیگه رو دادن بهتون:)))
@shahid12031 December 2025Replying to and 90 othersمن همیشه مواضعم را واضح میگم ترسی هم ندارم هرگز هم نگفتم اهل کرمان هستم نمیدونم این دروغها را از کجا میارنتوی صفحه ام هم زدم مشهدی هستم چرا باید خودم را به دروغ اهل شهر دیگه معرفی کنم؟😳خدا هدایتشون کنه خودشان را هم درگروههاشون فریب میدهند آدمهای عجیبی هستند😁
@bakherad31 December 2025Replying to and 90 othersالان که دیگه اون چت هارو ویراستی پاک کردهزبون داشتی همون موقع حرف میزدی
@Amraie136331 December 2025Replying to and 90 othersآقای باخرد ، بی خیال ول کنید این جماعت دهان چاکِ هرزه گوی تفرقه افکن رو ...
@Bandeh_khoda31 December 2025Replying to and 90 othersچرا بدون اینکه مدرک و سندی برای حرفش بیاره باورش کردی و به کاربر شهید فحاشی کردی جناب مثلا انقلابی؟؟؟این یارو ، کاربر شهید رو با شخص دیگری اشتباه گرفتهادعا میکنه که ویراستهای کاربر شهید حذف شده، همه میدانند که ویراستی، فحاشیها رو حذف میکنه!تا حالا کسی دیده که کاربر شهید کلمات رکیک بنویسه؟
@Amraie136331 December 2025Replying to and 90 othersبه صورت دقیق مشخصاتش رو بیان کردم.... فحاشی نکردم. خیلی نقطه زنی کردم!
@Bandeh_khoda31 December 2025Replying to and 90 othersخوش به حالت که اینقدر از آخرت خودت مطمئنی!!!!!!
@Amraie136331 December 2025Replying to and 90 othersشماها طرفدار #دکتر_قالیباف نیستید و اصلا انقلابی هم نیستید. کل صفحه بنده فقط دو سه بار از قالیباف انتقاد کردم ..در حالیکه در واقعیت میتونم بالاتر از صدها انتقاد ازش داشته باشم. ایشون با تموم ضعف هاش انقلابیه،آدمی زاده و کلی نواقص.ولی شما راه و بیراه،با دلیل و بی دلیل به #دکتر_جلیلی و طیفش می توپید.
@Bandeh_khoda1 January 2026Replying to and 90 othersتو هم طرفدار جلیلی نیستی قطعااگر بودی با فحاشی و هتاکی ، آبروی او را نمیبردی!!!با همین دست فرمون ادامه بده تا ببینی عاقبتت چی میشه
@Amraie13631 January 2026Replying to and 90 othersخوش عاقبت اون هتاکی که کردم چی بوده؟ بغیر از اون هائیکه بهم توهین کردن و جواب شنیدن.. #دکتر_جلیلی #دکتر_ثابتی #دکتر_جبراییلی #رسائی و...... به بنده حقیر هیچ نیازی ندارن، خودم رو در حدی نمی بینم که به این عزیزان بچسبونم.ولی کسی بخواد دور از انصاف و با هوچی گری بهشون بتازه بی جواب نمی ذارم در بره.
@Bandeh_khoda1 January 2026Replying to and 90 othershttps://virasty.com/bakherad/1767238119731035379این یارو ضمن اینکه داشت ما را به شدت تخریب میکرد و تهمت ناحق میزد، نکته بسیار مهمی رو در مورد همفکرانت لو دادگفت قالیباف پولشو حروم ما نمیکنه!سؤال:مگه شماها برای طرفداری از جلیلی، ازش پول میگیرید؟😏خراب کردید!😊Replying to and 91 othersو الا کدوم عاقلی بعد انتخابات هنوز مثل شب انتخابات میاد وقت میزاره و استدلال میچینه و هر روز یک دروغ جدید رو میکنهاینا طرفدار قالیباف هم نیستن قالیباف انقدری احمق نیست پولش بخواد حیف اینا کنهاینا صرفا دنبال تخریب و اختلافن
@Bandeh_khoda1 January 2026Replying to and 90 othersببین حاجی!من که خودم میدونم مزدور نیستم!اون یارو ما را غیرمستقیم، مزدور بی جیره و مواجب خواند!!!سؤال من اینه:با استدلال اون یارو،و کسانی که لایکش میکنند،پس لابد شماها برای طرفداری از جلیلی پول میگیرید دیگه؟؟؟…Show more