post


This post was deleted by the post author.

علی جان شما توی #گپ اکانت داری؟یه گپی با هم بزنیم و روی چند تا ایده همفکری کنیم.راستی نسیم رضوان را هم ببین و براش یه پیشنهاد بدهhttps://app.nasimrezvan.com
17:24 - 20 February 2023

27 Reactions
967 Views


7 Replies

Profile picture of ‌حامد حاتمی‌
@HamedHatami20 February 2023
Replying to andand
سلام. مطالب کانال ها در گپ چقدر با سختی بالا میره و انگار حجمی از مشکل بر دوش داره

@AminJaliseh20 February 2023
Replying to andand
سلام ببخشید چرا این طوری میپره

Profile picture of ‌سبحان شریفی‌
@Sobhan138120 February 2023
Replying to andand
واژه ی حساب کاربری چقدر قشنگ تر از واژه ی بیگانه اکانت است#فارسی_را_پاس_بداریم

@UnkownSoldier20 February 2023
Replying to andand
آقای انجیدنی واقعا برام سواله که چرا رابط کاربری گپ رو که خیلی جای کار داره و می‌تونه بهتر بشه کاری براش انجام نمیشه؟