لعنت بر بهاییان لعنت به غرب لیسانلعنت به اصلاح طلبان
🇮🇷درخواست نماینده مجلس از دولت: با حل مواضع #قانونی ، امکان حضور بدون #فیلترشکن در #پیامرسان_خارجی را فراهم کنید🔹سلمان اسحاقی : باید مواضع حقوقی و قضایی ما به رسمیت شناخته شود تا بدون فیلترشکن در پیامرسانهای خارجی حضور داشته باشیم.✅ @SAE22_ir ✅
@mosut6 May 2023ایشونم داره خواسته های عامیانه رو مطالبه میکنه براش اون قضیه مطرح نیست🤦♂️
@Yazahra406 May 2023آدم بی هویت اینچنین افاضات میدهد...یه ذره خجالت لازم داره و یه عرق شرم هم باید بشینه رو صورتش و در آخر باید بگم....عذرخواهم...خاک عالم بر سر مبارکتان باد غربگداهاااا
@Yamahdi5566 May 2023این مریضی استفاده از پیام رسان های خارجی مسری است !نه به تمام پیام رسان های خارجیفقط پیام رسان ایرانی
@Mohsenrabiei6 May 2023این هانمایندگان ملت نیستندنمایندگان دشمن اند!.امیدی به این مجلس نیست😔
@sajad3136 May 2023دشمن خارجی خر کیه یکی جلو این و امثال این نفهم را بگیر...
@user1674119769996 May 2023لعنتبهاینغربگداهاواجدادشون
@Marjan1401226 May 2023از این بابا #دلیل هم خواستهاند؟ سلمان اسحاقی؟! 🤔مسلمانه؟
@Mohammad_zolfaghary6 May 2023شرافتعزتشعورو اقتدارچیزی نیست که از پدر به پسر ارث برسه باید خودت تلاش کنی و بدست بیاریاین نماینده محترم مجلس تلاش نکرده😁
@Bidarbash6 May 2023این سه حالت بیشترنداره۱_یا نماینده ما نیستن۲_یادرکی از جنگ رسانه ای ندارند۳_یادرکی از امنیت ملی ندارن که هرکدوم از گزینه ها رو شامل بشن زیان بار هست
@Kk_9999996 May 2023بعدازاین من دیگه واقعا نمیدونم چ باید بگم...
@mohammadtohidi6 May 2023لازم هست یکبار مستند تغییر ماموریت رو ببینند..
@MrMontazer6 May 2023بابا بس کنیدهمهمون 1000 تا vpn نصب کردیم تو این دوره بیپولی هم مردم به خرید vpn روی آوردنهرچی خارجیا تحریم نکردن، داخلیا فیلتر میکننهمینطور زوری هم که نمیشهاز دسترسی اطلاعات صحبت میکنید درحالی که هیچی نشده 100 بار نشت اطلاعات فقط از خود داخل رخ داده. هر کی اراده کنه اطلاعاتمون دستشه
@Hadisalari6 May 2023حضرت آقای انجیدینی چرا تیک بنده رو نمیدید و مشخص اش نمیکیند؟؟؟
@user1681016087166 May 2023خاک عالم بر سر این نماینده و این تفکر منحط