الجزیره:مقامات دیپلماتیک پاکستان اعلام کردند که هیأت مقدماتی ایران وارد اسلامآباد شده است.صدا و سیما:ایران در حال حاضر برنامهای برای شرکت در مذاکرات بیشتر با آمریکا ندارد.الجزیره یا صدا و سیما؟اخبار فیک و کذب است یا در صدا و سیما نمیخواهد مردم از اخبار مطلع شوند؟#مرگ_بر_آمریکا