آقای پناهیان چه اصراری داری ماله کش باشی، بیخیال دیگه حنای شما و امثال شما پیش ملت رنگی نداره دیگه، بیشتر از این دیگه خودتونو ضایع نکنید
@SR14056dآقای پناهیان چه اصراری داری ماله کش باشی، بیخیال دیگه حنای شما و امثال شما پیش ملت رنگی نداره دیگه، بیشتر از این دیگه خودتونو ضایع نکنید
Replying toاحسنت، دقیقا همینه. اما در این ویراستی یک عده عامدانه و جاهلانه دارن اذهان بقیه رو بسمت بدبینی به مسئولین و بسمت تضعیف شخصیت رهبر سوق میدن، و عده دیگر ساده لوحانه پیروی میکنن. این جماعت ساده لوح عادت کردند بعدها از شهدا حلالیت بگیرند.
Replying toخواهشا ببند دهنتو...رید مالی های آقای قالیباف را نمی خواهد جمع کنی...اینجوری که پیداست ولی شما آقای قالیبافه نه سید مجتبی خامنه ای