فضای اینجا عین ایتاست =)
@Aquariumfish20 May 2026امروز آخرین روز کاری مدرسه بود.آزاد شدم خوشحالم ننه، ایشالا آزادی قسمت همه😌🤞🏼
@Aquariumfish24 April 2026حتی اون موی دماغی که زده بیرون هم اذیتم میکنه :/توی عکس پهلوی ِ سسی بیشترین چیزی که اذیتم میکنه حجم دماغه!یعنی این حساسیت به بینی بزرگ چنان ارثی بهم منتقل شده که با دیدن بینی همچین موجود بیاهمیتی هم روانم بهم میریزه.
@Aquariumfish24 April 2026توی عکس پهلوی ِ سسی بیشترین چیزی که اذیتم میکنه حجم دماغه!یعنی این حساسیت به بینی بزرگ چنان ارثی بهم منتقل شده که با دیدن بینی همچین موجود بیاهمیتی هم روانم بهم میریزه.
@Aquariumfish21 April 2026انقدر چرت و پرت نویس شدیم که آدم اصلا روش نمیشه بگه کانال داره. دلم برای وبلاگنویسی تنگ شده. در سکوت مینوشتی بدون اینکه بدونی کی اومد خوند یا نخوند.
@Aquariumfish20 April 2026چند روزه هیچکس توی گفتگوهای ویراستی نیومده بگه؛ سلامعلیکم!نگران شدم اصلا، اتفاقی افتاده؟!