۱ / وقت بخیرما جایی هستیم نت بشدت ضعیفه.سیمکارتم رایتله و بخاطر همین ضعیف بودن مدام روی رومینگ بقیه اپراتورا تغییر میکنه که اونام ضعیفن. الانکه دارم این متنو مینویسم شبکه روی +H هست!چندباری خواستم شاتل رو امتحان کنم اما بخاطر همین عدم پوشش شبکه منصرف شدم. هنوز نمیدونم سمت ما پوشش دارین یا نه...