#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بود…Show more
21 فروردین 1405#بماند_برای_تاریخسخن آخرحرفهایم را گفتمحتی عصبانی شدمحتی از سر این عصبانیت ناعادلانه به دکتر پزشکیان توهین کردم که امیدوارم حلالم کننداما اما اماآنقدر از سیاست می دانم که بگویم این آتش بس یک ضرر محض و یک فریب زیرکانه بود…Show more
@fj136121 فروردین 1405Replying toعادت کردیم گناه هر خرابکاری را با همین توجیه به گردن رهبر بیاندازیمامام گفت رهبرشهید گفتند ایشان هم روزی می گویند که گرفتار چه کسانی شده بودند و چرا پذیرفتند