Profile picture of ‌محمد غضنفری‌
@Mohammadgh37166 May 2024
Replying to and
عجیبه فرانسه به اصطلاح مهد دموکراسی وهیچ کشور ی در دنیا نه برای نوع حکومت و نه برای تصویب قانون اساسی همه‌ پرسی نگذاشته اند، حالا کمال بی انصافیه که برای یک امر بیخود شجاع ترین رهبر دنیا را به ترسو بودن متهم کنیم، آیا شاه چنین کرد؟ و تحقیق کنید که کدام کشور برای نوع قانون و حکومتش رفراندو داشته.

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌محمد غضنفری‌
@Mohammadgh37166 May 2024
Replying to and
دوست عزیزم انصاف انصاف اولا همین رفراندوم یک گزینه ای را کدوم کشور انجام داده؟دوما برای نوع حکومت جمهوری اسلامی بین دوگزینه آری یا نه رفراندوم شدچطور یک نفر رای بده تصویب میشه این چه منطقیه؟! در آن رفراندوم اگر۱۰نفر هم شرکت میکردن و۶نفر نه می‌گفتند جمهوری اسلامی انتخاب نمیشد، الکترال را جستجو کنید

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌محمد غضنفری‌
@Mohammadgh37167 May 2024
Replying to and
۱.بله پیشرفته ترین کشور انتخابات الکترال داره! ۲.شما کمی بررسی بکن که در سال ازنظر تعداد انتخابات،ایران چندمه۳.یکی از همان کشورهای به قول شما پیشرفته!! راالبته مستند مثال بزنید که قانون اساسی و اصل ونوع حکومتش را حتی به صورت فرمایشی به رفراندوم گذاشته باشه،(ادامه در کامنت بعد)
Profile picture of ‌محمد غضنفری‌
@Mohammadgh37167 May 2024
و مهمتر از همه اینکه طبق منطق!شما پس همه جا خصوصاکشورای پیشرفته باید هر نسلی انتخاب پدران خودشرا کناربزنه و هروقت دلش خواست نوع حکوتش راتغییر بده لطفا دراین‌باره هم از همان کشورهایی که به نظر شما پیشرفته هستند!یک نمونه مستندبیارکه این قانون رودارن، و نکته آخر اینکه رسانه خارجی حرف امام را درک نکردن

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌جمع محشر‌
@Asamhsr8 May 2024
Replying to and
اسم اون کشور های پیش رفته رو میاری؟

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌جمع محشر‌
@Asamhsr8 May 2024
Replying to and
مالزی و سنگاپور دقیقا به خاطر این که جلوی آمریکا وایسادن پیشرفت اقتصادی کردن و به روز شیلی و آرژانتین مکزیک و مصر غیره نیافتادنعلتشم این بود که سیاست گزاری عوض شد نه حکومتتو آمریکا هم که ۴۰۰ ساله دو گروه ثروتمند حاکمنالمان هم که یک حکومت نیستکمپانی تجاری آمریکاست

This post was deleted by the post author.

کم دری وری بگو بشراونا هم تسلیم آمریکا بودنهم سرمایه گزار آمریکایی توش زیاد بودمستند صرافی نیکسون و شرکا رو ببین
10:55 - 8 May 2024

7 Reactions
464 Views


1 Reply