امروز دم کوچه ی باران هستیمبا طایفه ی پیر جماران هستیموقتی که به ما قوش هوس می تازددر سایه ی خورشید خراسان هستیم
Pinned post
@Ashahid9 May 2025امروز دم کوچه ی باران هستیمبا طایفه ی پیر جماران هستیموقتی که به ما قوش هوس می تازددر سایه ی خورشید خراسان هستیم
@Ashahid13 June 2026عبور از #خطوط_قرمز_نظام را نمی پذیریم...وحدت شکن هم نیستیم...ان شاءالله که فرزندان وطن حافظان خوبی برای دستاوردهای خون شهدا و #مردم_مبعوث_شده باشند.مردم را قبل از امضا محرم بدانید...اما یادمان باشد وحدت شکنی نکنیم که خواست دشمن است...VirAvaمذاکرات
00:0005:14
@Ashahid30 April 2026داستان طوطی و بازرگان را خوانده اید! شهدا به ما فهماندند رمز رهایی از قفس و دست و پا گیری های این دنیا، در خون خود غلطیدن است...غبطه می خورم به حال طوطیان آزاد و رها...#اللهم_الرزقنا_شهادت_فی_سبیلک
@Ashahid21 April 2026شکند اگر سبویی تو بمان که خوب رویی به فدای روی خوبت هر چه دارم آبرویی همه ی دار و ندارم همه قربان نگاهت تو تمام آبرویی ما چنان یک تار مویی العجل گوی تو هستیم ما به چشمان تو مستیم تو در این حوالی اما تو چرا گُلی نگویی #صداقت_خرسندیان #یامهدی
@Ashahid18 April 2026نتوان دل از تو کندننتوان با تو پریدنکاش! یک لحظه میسّربشود روی تو دیدن#رهبر_شهید
@Ashahid17 April 2026ترامپ و نتانیاهو، دو الاغی که به طمع چریدن در ایران آمده بودند؛ ایران نمک بارشان کرد و در تنگه هرمز گیرشان انداخت تا سنگینی بار نمک آب دیده عرعرشان را در بیاورد...#عملیات_عرعر_الاغ#ایران_قوی
@Ashahid4 April 2026از ناظریفی #ظریف و آخوندی، همین بس که الان بلند کردن پارچه سفید او در مقابل دشمن، به منزله بلند کردن پارچه قرمزی بالای خاکریز، جهت زیر آتش بردن محل استقرار نیروهاست...#مرگ_بر_سازشگر
@Ashahid3 April 2026امروز نه وقت مذاکره استنه وقت حرفی در رابطه با هسته اینه آتش بس و...هنوز تاوان برجام و تضمین های کری تو را پس می دیم #ظریف #مرگ_بر_سازشگر
@Ashahid3 April 2026چه خوش باشد که سرّ دلبرانگفته آید در حدیث دیگران#ایران_قوی از زبان یک شهروند آمریکایی #یامهدی5 MB
@Ashahid1 April 2026یزید و شمر و خولی ها چه کسانی را می خواهید نابود کنید! آب حیات در فرهنگ شیعه شهادت است...گفتگوی یک مادر مجروح #جنگ_رمضان را با دو فرزند شهیدش گوش کنید..#الله_اکبر825 KB
@Ashahid31 March 2026مختارهای ایران! گردن بزنید حرمله ها و قاتلان علی اصغرهایمان را...لعنت بر ساکتین، خائنین و عاملین کودک کشی را...#انتقام #تا_پای_جان_برای_ایران3 MB
@Ashahid31 March 2026ما معصوم و پاک، بدون از کفش و پا رفتیم؛ کفش هایمان برای رهروانی که می خواهندبه سوی ما پاک بیایند...#تا_پای_جان_برای_ایران #پیام_شهیدان
@Ashahid30 March 2026با یک دست عصا می زد و با دست دیگر پرچم داشت...الان لحظه برگشتش به خانه بود#عبادتگاه_خیابان#ایران_جان
@Ashahid29 March 2026امشب هم مردم حضور بسیار پر رنگی در راهپیمایی و بیعت با رهبری داشتند...مردم دارند تاریخ سازی و تاریخ نگاری و تاریخ نویسی می کنند.#بهار_مقاومت #تا_پای_جان_برای_ایران #خیابان