تلاش برای تعطیلی شنبهها مضحک است.آن هم برای ایران که در سنگینترین تحریمهای پولی، بانکی ، اقتصادی و تجاری است.افرادی که تجربه صادرات و واردات دارند، خوب میدانند که این موضوع هیچ تاثیری در این حوزه ندارد. چون در فرآیند پیچیده صادرات و واردات ، بخش ناچیزی درگیر تعامل با طرف خارجی استو عمده وقت ص…Show more
نامه آیتالله سبحانی پیرامون بررسی مجدد تعطیلی شنبه؛_تعطیلی شنبه، یعنی تعطیلی کلیه دستگاههای مولد. آیا چنین کاری به نفع اقتصاد کشور است؟_آیا تعطیلی مراکز تحصیلی، دانشگاهها، مدارس، حوزهها و مراکز پژوهشی به نفع کشور است؟_کشور مشکلات فراوانی دارد و نباید وقت مجلس را با امثال این مسائل تلف کرد.Show this thread
