آقای قالیباف ، ببخشید خالیباف،کلفت تر از تو خودسری کردند دراین نظام مثل منتظری و هاشمی، سیفون را کشیدیم و به فاضلاب تاریخ پیوستند،توکه خیلی باریکی.
@Rejani6dReplying toآقای قالیباف ، ببخشید خالیباف،کلفت تر از تو خودسری کردند دراین نظام مثل منتظری و هاشمی، سیفون را کشیدیم و به فاضلاب تاریخ پیوستند،توکه خیلی باریکی.
Replying toفک میکنید این خودش اینارو نمیدونه که شما یادآوری میکنیدمقصد کجاست سوئیس هتل ۸ ستاره در ماه محرم موقع عزاداری مردم در سوگ نشستهامان از دورویی امان از قدرت طلبی امان از دنیا پرستی امان از نوکر اتاق بازرگانی تزویر به شما امان میدهد ولی گردنتان را خواهد شکست قالیباف
Replying toآقایان بس است !این همه وقاحت مقابل امام امت از کجا نشات میگیره ؟جی دی ونس:🔹من مشتاقانه منتظر آغاز مذاکرات فنی با ایرانیها، پاکستانیها و قطریها هستم. 🔹ما امیدواریم در مسئله هستهای پیشرفت کنیم، در مسئله آتشبس در لبنان پیشرفت کنیم4 MB
Replying toونس در راه سوییس ! برای مذاکرات هسته سر اموال ملت !
Replying toنه دیگه یه موقعیت ناب گردشگری و لژ نشینی تو هتل ۸ ستاره ارتفاعات زوریخ اونم با پول بیت المال رو نمیشد از دست داد. آخه نه اینکه ایشون عاشق شهادت و خون دادن در راه اسلام و ایرانه، میخواد اونجا پشت لانچر بشینه! واقعاً چه کسایی یه عمر دم از ولایت مداری زدن و با دروغ پله های ترقی رو طی کردن!
Replying toبا علم به اینکه امامشان نظر دیگری دارد رفتند سوئیس، بعد آرزوی شهادت هم میکنند !!!
Replying toاگر شهدا را ناظر میدانید، تقریبا همه شهدا در وصیتشان به اطاعت بی چون و چرا از ولی فقیه وصیت کردند.
Replying toعطش و عشق مذاکره و عکس گرفتن مگه می زاره لامصب .شماها اگه قائل به خون بچه های میناب بودین که با قاتل اونها مذاکره نمی کردین بسه این مسخره بازی .والله قسم چیزی به شما نخواهند داد و تاریخ نسبت به شما قضاوت خواهد کرد آقای خلبان .
Replying toالهی خون شهدا به کمرش بزنه تا دیگه با دهن نجسش اسم شهدا رو نبره و بعد هر غلطی خواس بکنه. این قدرتطلب دنیادوست!
Replying toژست های پوپولیستیت دیگه خیلی حال آدمو بهم میزنه جناب خلبان #دم_خروس
Replying to🔴ما شکایت داریم از نقض #قانون_اساسی توسط #پزشکیان و #قالیباف🔥 از گران_سازی #وحشیانه🔥، از سکوت اژه ای @ejeii در مقابل کودتاچیان رها 🔥 از تقطیع سخنان #امام_امت ✊،از انفعال #صدا_سیما و #ائمه_جماعات ، زیر مجموعه رئیس کشور! ما هم شاکی هستیم،کجا بگیم؟ عزل #جبلی و @ejeii رو کجا فریاد بزنیم⁉️
@Dtb65976dتا زمانی که مجلس را به بهانه های دروغ امنیتی بسته اند،و مجلس را در حد برخی کمیسیون های بی تاثیر باز کردند، این قصه سر دراز دارد،و ریشه اصلی این انحراف در عدم باور قطعی بسیاری مسئولین دولتی ، مجلسی و قضایی بر تحقق بروز سنت الهی در یاری و جهاد مسلحانه در برابر جبهه شیطان است.7 MB3 MB2 MB9 MB
کسی که برای آنچه خلاف نظر ولی خداست تلاش میکند، اگرچه با حسن نیّت ولی اگر کشته شود هم شهید نخواهد بود
Replying toدیروزرهبری هسته ای و موشکی رو در آخرین پیامشون در کانالشون برجسته کردند 👇حواسها رو این دو تا باشه، اگر می خواهید لیبی نشویدبا جنجال مذاکره به حاشیه برده شدآیا در ژنو سوئیس خبرهایی هست در خصوص این دو موضوع⁉️👇 چشممون به رهبری باشه
Replying toچه جالبه که درباره ی آقای شهید چیزی نمیگندرباره شهدای لبنان...
Replying toخانم دکتر خلبان رو تگ کنید که ببینه مطلب محکم شما و نظر ما رو 🙏🏻👌🏻💯✊🏻@Ghalibaf