سلام جناب زالی عزیزممنونم برای زحمات این جلسات مفید وپربار.جلسه امشب واقعا عالی بود.لطف کنید صوت جلسه امشب رو توی بقیه پلتفرمها بخصوص ایتا و روبیکام بگذارین تا بتونیم استفاده کتیم و منتشر کنیم.بویژه صحبتهای استاد معظم رو .

iri@Ashtar6719 June 2026سلام جناب زالی عزیزممنونم برای زحمات این جلسات مفید وپربار.جلسه امشب واقعا عالی بود.لطف کنید صوت جلسه امشب رو توی بقیه پلتفرمها بخصوص ایتا و روبیکام بگذارین تا بتونیم استفاده کتیم و منتشر کنیم.بویژه صحبتهای استاد معظم رو .