
Er Replied
@President19 فروردین 1405گفتوگوی تلفنی روسای جمهور ایران و فرانسه؛دکتر پزشکیان: برقراری آتشبس در لبنان یکی از شروط محوری طرح ۱۰ مادهای ایران بوده است/ نقش فرانسه به عنوان یکی از طرف های ضامن آتش بس پیشین در لبنان در این مقطع حائز اهمیت است/ مکرون : اعلام آتش بس گامی مهم در مسیر خاتمه جنگ و برقراری صلح در منطقه استرئی…Show more
Replied@iranjan_ir19 فروردین 1405اتاق #ایرانجانآتش بس موقت یا عملیات فریبچهارشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ - ساعت ۲۲:۰۰باحضور:دکتر ابوالفضل بازرگان@Bazargan_ir دکتر مسعود براتی@MBarati دکتر علی سروش…Show moreVirAva🔅 اتاق ایرانجان - آتش بس موقت یا عملیات فریب
00:0002:30:05
@Atriya20 فروردین 1405Replying to and 3 others#سوال دانشگاه های مادر و با ارزش مارو زدن،مدرسه مارو زدن،مگه نگفتن چشم در مقابل چشم؟مگه نگفتن دانشگاه میزنیم؟چی شد؟چون اتمی نداریم میترسیم ب اونا حمله کنیم زیر ساخت های درست حسابی رو بزنیم،غیر از اینه؟
@Atriya20 فروردین 1405Replying to and 3 othersآقا من ی سوال دارم،۴۰روزه داریم میجنگیم،۱۰۰موج حمله کردیم،مگه چقددر اینا پایگاه داشتن ک تموم نمیشه؟
Er Replied
@S_a_ghazizadeh19 فروردین 1405📽 #ببینید | خداوند فرصت راهبردی تنگه هرمز را در اختیار این ملت گذاشته تا شاخ شیطان را بشکند.🔹خداوند عالم دارد هدایت می کند. خدا زمین را اینگونه آفریده است که ایران در قلب زمین قرار گیرد. انرژی و نفت عالم در همین منطقه است. اختیار این جریان انرژی را هم دست ملت ایران داده است. ببینید نقشه های خدا …Show more5 MB
Er Replied
@President19 فروردین 1405🇮🇷دکتر پزشکیان: از امروز نیز همچنان کنار هم خواهیم ماند ✍رئیس جمهور پزشکیان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت ؛ آتشبس با پذیرش اصول کلی مورد نظر ایران، ثمره خون رهبر شهیدمان خامنهای بزرگ و دستاورد حضور همه مردم در صحنه بود. از امروز نیز همچنان کنار هم خواهیم ماند. چه در میدان دیپلماسی، چه در میدان د…Show more
Er Replied
@Atriya14 فروردین 1405Replying toاقای دکتر نظرتون در مورد این هواپیماها و بالگرد ها ک تو این ارتفاع کم ب راحتی پرواز میکنن چیه؟ایا امکان داره منطقه کاملا پاکسازی شده باشه و عملیات زمینی در حال انجام باشه؟عملیاتی برای پیدا کردن اورانیوم 😑😑
Er Replied
Replied@iranjan_ir27 اسفند 1404اتاق #ایرانجانشب هشتم - معمای جنگ و بازدارندگی: از بستن تنگه هرمز تا اشغال جزیره خارکچهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ - ساعت ۲۲:۰۰باحضور:دکتر ابوالفضل بازرگان @Bazargan_ir میزبان شما هستیم ...#جنگ_رمضانVirAva🔅اتاق ایرانجان - از بستن تنگه هرمز تا اشغال جزیره خارک
00:0003:00:10
@iranjan_ir27 اسفند 1404اتاق #ایرانجانشب هشتم - معمای جنگ و بازدارندگی: از بستن تنگه هرمز تا اشغال جزیره خارکچهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ - ساعت ۲۲:۰۰باحضور:دکتر ابوالفضل بازرگان @Bazargan_ir میزبان شما هستیم ...#جنگ_رمضانVirAva🔅اتاق ایرانجان - از بستن تنگه هرمز تا اشغال جزیره خارک
00:0003:00:10
@iranjan_ir27 اسفند 1404دوستانی که صدا ندارن باید کاملا خارج بشن، اپ رو ببندن و مجدد وارد بشن. دقت کنید سایر دوستان صدا دارن.
@iranjan_ir27 اسفند 1404اتاق #ایرانجانشب هشتم - معمای جنگ و بازدارندگی: از بستن تنگه هرمز تا اشغال جزیره خارکچهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ - ساعت ۲۲:۰۰باحضور:دکتر ابوالفضل بازرگان @Bazargan_ir میزبان شما هستیم ...#جنگ_رمضانVirAva🔅اتاق ایرانجان - از بستن تنگه هرمز تا اشغال جزیره خارک
00:0003:00:10
Er Replied
@khamenei_ir26 اسفند 1404«دشمنان هر چه هم قلدر باشند، در مقابل ارادهى ملت ايران مجبور به عقبنشينىاند.»
@Atriya27 اسفند 1404Replying toاقا تورو قران یدونه هسته بسازین یدونه فقط،همه رو زدن،ما نمیخواییم کشور از دست بره...
Er Replied
@Bazargan_ir21 اسفند 1404Replying to andمی خواستم مطمین شم که این خبر که میگن ترامپ همچین ادعا رو کرده درسته یا نه ، که فهمیدم بله این ادعا رو کردهاینکه حالا راست گفته یا نه یا اصلا منظورش چیه رو نمی دونم
@Atriya27 اسفند 1404Replying to andandگویا ترامپ درست گفته چون عراقچی گفته رهبر در سلامت کامل هستن و فقط جراحات سطحی برداشتن
Er Replied
@Rahbar_enghelab_ir25 اسفند 1404دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی به ادامه خدمت منصوبان رهبر شهید بر اساس احکام و تدابیر سابقحضرت آیت الله سیّدمجتبیٰ حسینی خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقومهای بر ادامهی خدمت مدیران و مسئولانی که منصوب مستقیم قائد شهید هستند تاکید کردند. متن مرقومه رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:…Show more
@Atriya25 اسفند 1404Replying toآقا سرتون سلامت،لطفا ب ساخت یک عدد بمب اتم جهت بازدارندگی توجه داشته باشین
Er Replied
@Bazargan_ir23 اسفند 1404🔹پوتین پیشنهاد انتقال حدود ۴۵۰ کیلوگرم اورانیوم غنیشده ایران با خلوص ۶۰ درصد به روسیه را به عنوان بخشی از توافق برای پایان دادن به جنگ، با ترامپ مطرح کرده استپ.ن: ایا این پوتین مادرش **** نیست؟
Er Replied
@Onlyislamiciran20 اسفند 1404اول حرف رو مزه مزه کنید بعد بزنید رهبر شهید ما فرمودند ما بمب اتمی نیازی نداریم خجالت بکشید از این مدل پست ها😡https://farsi.khamenei.ir/others-note?id=9222farsi.khamenei.irدلائل فقهی تحریم سلاحهای اتمی
<span style="color: rgb(128, 128, 128);">بهکارگیری سلاحهای هستهای، نفی و نقض قاعدهی «وزر» را بهصورتی تکرارشونده و انبوه در پی دارد؛ از آن جهت که بهشیوهای گسترده مجموعهای وسیع از انسانها را هدف قرار میدهد. بلکه حتی فراتر از نسلهای فعلی بشر، حملات مرگبار سلاحهای هستهای متوجه نسلهای آینده هم خواهد شد و تباهی آنها بهصورت زایشی برای مجموعهی گستردهای از انسانها در ابعادی فرانسلی پایدار خواهد ماند.</span><br type="_moz" />
استیو ویتکاف:دستیابی ایران به سلاح هستهای خط قرمز ترامپ است چون اسرائیل کارش حتی فقط با یک بمب هستهای تمام میشود و به همین دلیل این موضوع برایش موجودیتی است. .....ویتکاف هم فهمید #فقط_یک_عدد یعنی چیاونایی که باید میفهمیدن نفهمیدن !!!!!!#بفهم_نفهمحتی #فقط_یک_عدد.
@Atriya20 اسفند 1404Replying to andهمین ی سوال رو فقط جواب بدین،الان طرف جنگ ما ۲۰۰تا هسته ای داره،الانم ک تقریباتو موضع ضعفه.اگه فققققط یدونه از اون بمب اتمی هاش رو تو یکی از شهرهای ایران استفاده کنه،تکلیف چیه؟حکم رهبر چیه؟