زینب کبری به شاهِ شام میدانی چه گفت؟!گفت: یابن الفاحشه! من ذوالفقار حیدرم :)
@Tsaad3131 January 2025Replying toواقعا دلم میخواد بدونم آیا همچین چیزی رو گفتن یا نهمنظورم کلمه فاحشه هس
@Az_nasle_arman1 January 2025Replying to andمن کلمه یابن الطلقاء رو شنیدم بکار بردن این یکی رو نمیدونم..
@Mr_seyed_1102 January 2025Replying to andReplying toبا این صراحت نبود سید ولیبا گفتن کلمه ابن مرجانه(به نام مادرش صدا کردن) در واقع گفتن پ.ن: اون موقع صدا کردن پسر به اسم مادر قبل از اسم پدر یه نوع توهین بود( اگر درست یادم باشه همین بود)