مسئولین ؟الان مسابقه زندگی اشرافی رسیده به مدیران میانی و پایین تر،بیرون گود باشی میبینی چه نفس نفسی میزنند برای جلو زدن از همدیگه، از حرام و حلال فقط پوسته ای مانده ،که شعار زبان منافقان باشه برای سرپوش گذاشتن به حرام خواریهاشون،و این وسط قانون و مردم ضعیف شدن جوک محفل حرام خواران.