حالا درسته توی جمهوری اسلامی بجز ظلم هیچ کاری در حقم نشده،ولی جان فدای رهبرم،ان شاءالله خداوند رهبر عزیزمون رو در پناه خودش حفظ کنه،ان شاءالله تا ظهور مولامون امام زمان سایه آيت الله خامنهای روی سر ما مستدام باشه
@user174376274218hadi29 June 2025Replying toحالا درسته توی جمهوری اسلامی بجز ظلم هیچ کاری در حقم نشده،ولی جان فدای رهبرم،ان شاءالله خداوند رهبر عزیزمون رو در پناه خودش حفظ کنه،ان شاءالله تا ظهور مولامون امام زمان سایه آيت الله خامنهای روی سر ما مستدام باشه
@user17398613944030 June 2025Replying toخدایا تاظهور اقا امام زمان سایه ی رهبری بر سرما مستدام بدار و از ایشون محافظت بفرما....مرگ بر آمریکا✊✊
@user17512942556830 June 2025آقای دکتر سلامعرض ادب خدمت شماعاجزانه ازتون تمنا داریم که پیگیر نمرات بالای حدنصاب آزمون آموزگاری 1401 باشید... استرس و فشار زیادی را از این انتظار تحمل می کنیم. صدای ما را در مجلس برسانید.....
@ZAR_31330 June 2025Replying toسلام خدمت شما دکتر مردمی و حق طلب. آقای دکتر بیش از دوسال هست که ما بدنبال حق قبولی خود در آزمون ۱۴۰۱_۱۴۰۲آموزگاری هستیم.ماچیزی خلافی نمیخوایم.فقط حقمون که قبولی هست رو میخوایم.
@ZAR_31330 June 2025Replying toشما به ما قول دادید که حقمون رو میگیرید و نمیزارید ناحقی بشه.اما چرا الان پیگیری نمی کنید؟ اتفاقات اخیر هرچی هست نباید مانع روند مطالبات بشه.
@ZAR_31330 June 2025Replying toبلکه شمارو بعنوان یک مسئول باوجدان باید مصمم تر کنه که حق رو زنده کنید و بخاطر ۹۰۰شهیدی که دادیم برای ایران آبادمون تلاش کنید برای جلوگیری از ناحقی تلاش کنید
@ZAR_31330 June 2025Replying toاینکه وزارت هزاران بهانه برای عقب انداختن جلسه و پیگیری تو آستینش داره سرجای خودش. قطعا قاطعیت و پیگیری و پشتکار شما برای بازپس گرفتن حق ما به مراتب بیشتر از بهانه های وزارت هست.لطفا با قاطعیت ازشون بخواید که همکاری کنن
@ZAR_31330 June 2025Replying toقطعا ناحقی و ظلم به جوانان این مرز و بوم هم دل رهبر عزیزتر از جانمون رو ناراحت و رنجور میکنه و صدالبته پیگیری و پشتکار شما بعنوان مسئول برای احقاق حق، دل امام خامنه ایی رو شاد و سرزنده تر خواهد کرد.دل ما و رهبرمون رو شاد کنید.
@h_ch691 July 2025Replying toسلام آقای عظیمی راد خواهش میکنم ما بالای ۴۷۰ آموزگاری سال ۱۴۰۱ رو فراموش نکنید، شمارو بخدا قسم جلسه رو زودتر برگزار کنید، با تشکرو قدر دانی فراوان از شما نماینده دلسوزو مردمی
@Maryamm13671 July 2025Replying toسلام.مطالبه ی به حق داوطلبان نهایی بالای۴۷۰ آزمون۱۴۰۲_۱۴۰۱۱. بررسی عادلانه پرونده های ارزیابی.۲.اجرای کامل بند۸تکمیل ظرفیت.
@Maryamm13671 July 2025Replying toآقای دکتر داوطلبین با نمره بالای 470 آزمون آموزگاری 1401.2همچنان چشم انتظار پیگیری شما هستند
@Maryamm13671 July 2025Replying toما داوطلبان آموزگاری ۱۴۰۲-۱۴۰۱ (نمره بالای ۴۷۰) با استناد به احراز تخلف در روند ارزیابی، بررسی اعتراضات و تکمیل ظرفیت در کمیسیون آموزش و کمیسیون اصل نود، خواهان احقاق حق و جذب خویش هستیم.
@Qwertyuiop1451 July 2025Replying toما داوطلبان آموزگاری ۱۴۰۱_ 1402 سه ساله خواهان حق تضییع شده خودمون هستیم از شما نماینده محترم خواهش میکنم حق ما رو بهمون برگردونید
@Akrammehdinasab1 July 2025Replying toسلام.بااینکه در آزمون۱۴۰۲_۱۴۰۱نمره ی حدنصاب۴۷۰را کسب کردیم وبا ارزیابی سلیقه ای رد شدیم الان بدلیل نبود ظرفیت و حذف رشته ها اصلا اجازه ی شرکت نداریم.شمارا به اهل بیت قسم، حقمان را از وزیر بگیرید.
@user1751448820212 July 2025Replying toباعرض سلام وخداقوت اقای دکتر لطفا کارداوطلبان پذیرفته شدگان ازمون اموزگاریسال1402-1401رو پیگیری کنید.ما پذیرفته شدگان بالای 470رولطفا دریابید ماهم از لحاظ کتبی نمره رو اوردیم هم از لحاظ ارزیابی لطفا به احترام این ماه عزیز حق ماداوطلبان بالای 470سال1402-1401روبرگردانید.باتشکر🙏