@user174376274218hadi16 July 2025Replying to
@user174376274218hadi16 July 2025Replying toآقای عظیمی راد، افزایش_شرط_سنی_دانشگاه_فرهنگیان به کجا رسید
@user17512662991416 July 2025Replying toاقای عظیمی راد خواهش میکنم موضوع افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگيان به ۳۰سال را پیگیری کنید
@user174376274218hadi16 July 2025Replying toآقای عظیمی راد چرا با وجود درخواست وزیر آموزش و پرورش و اعلام نظر قطعی کمیسیون آموزش مجلس برای افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان به ۳۰سال شورایعالی انقلاب فرهنگی این سن رو افزایش نمیده،آیا شورایعالی انقلاب فرهنگی دلیلی داره که بگه حداکثر ۲۴سال خوبه
@user1751286909016 July 2025Replying toآقای دکتر عظیمی راد پس موضوع افزایش سن دانشگاه فرهنگیان چی ما رو فراموش کردین شما که قول دادین دادین موضوع مارو تا آخر پیگیری میکنید
@user17518817628116 July 2025Replying toخواهش میکنم سن فرهنگیان رو افزایش بدین این عدالت نیس که تنها بخاطر اینکه دو ماه بزرگترم نتونم شرکت کنم
@Fati_137916 July 2025Replying toبه اقای کاظمی بگین چرا ۴ ماه پیش نامه داده ولی شورا هیچی نگفته چرا اصن پیگیر نامشون نیست
@user1751478669916 July 2025Replying toآقای کاظمی لطفا موضوع افزایس دانشگاه فرهنگیان طبق نانه وزیر پیگیری کنید شما فرمودین که امروز پیگیری میشه🥺🥲
@user17512911403516 July 2025Replying toآقای عظیمیراد، به خدا ما فقط یه فرصت میخوایم. چرا کسی جلسه نمیذاره واسه این افزایش سن؟ عمرمون داره میگذره .
@user17512911403517 July 2025Replying toمن با رتبهی خوبی که آوردم، شایسته ورود به دانشگاه فرهنگیان بودم. اما فقط چند ماه از شرط سنی گذشته بودم و حذف شدم. سن نمیتونه معیار کامل و دقیقی برای توانایی علمی و علاقهمندی باشه. درخواست ما فقط اصلاح یک تبصره غیرمنصفانهست.#افزایش_شرط_سنی_دانشگاه_فرهنگیان
@user17512911403517 July 2025Replying toوقتی ماده ۲۸ اجازه جذب افراد بالای ۳۰ و حتی ۴۰ سال رو میده، چرا ما جوانهای ۲۵ تا ۳۰ ساله که از مسیر کنکور اومدیم باید محروم باشیم؟ این تفاوت قابل درک نیست و نیاز به بازنگری داره.#افزایش_شرط_سنی_دانشگاه_فرهنگیان
@user17512911403517 July 2025Replying toدر هیچجای دنیا علاقهمند به معلمی رو به خاطر سن کنار نمیذارن. بلکه معیار توانمندی و انگیزهست. منطق میگه شرط سنی باید منعطف باشه تا عدالت آموزشی محقق بشه.#افزایش_شرط_سنی_دانشگاه_فرهنگیان
@user17512911403517 July 2025Replying toفقط ۳ ماه از شرط سنی رد شده بودم ولی با وجود تراز بالا نتونستم وارد دانشگاه فرهنگیان بشم. مگه عدالت آموزشی نباید برای همه برقرار باشه؟ چرا به ما فرصت داده نمیشه؟
@user17512911403517 July 2025Replying toشرط سنی فعلی نهتنها باعث ناامیدی ما شده، بلکه مانع جذب نیروهای باانگیزهایه که میتونن آیندهی آموزش رو متحول کنن. افزایش سن نه تنها مفیده، بلکه ضروریه.#افزایش_شرط_سنی_دانشگاه_فرهنگیان