پنج:اینجانب به عنوان نماینده کمیسیون آموزش مجلس در این جلسه و به اتکاء مطالبه همه همکاران کمیسیون و اکثریت نمایندگان ملت، #پیگیر_جدی رفع مشکلات نیروهای حق التدریس آزاد، حل مشکل نیروهای نهضت، پیش دبستان و طرح امین و تعیین تکلیف اعتراضات داوطلبان آزمون‌های استخدامی کیفیت بخشی، آموزگاری و دبیری...
هستم و عزیزان از این بابت نگرانی و دلهره‌ای نداشته باشند.
21:57 - 16 July 2025



51 Replies

@user17524843839516 July 2025
Replying to
آقای دکتر لطفا پیگیر افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان باشید

@user17513582722316 July 2025
Replying to
سلام و سپاس از پیگیری و زحمات شما در خصوص رسیدگی به اعتراضات .داوطلبین آموزگاری ۱۴۰۱_۱۴۰۲ با نمره نهایی بالای ۴۷۰

Profile picture of ‌zZ Sh‌
@zsh917016 July 2025
Replying to
ما فرهنگیان به منظور حفظ انسجام و وحدت  ملی خواستار عزل فوری فرهادی:دشمن رفاهیات معلمان,  بانی مشکلات آزمون های پیشین بانی عدم تمدید قرارداد وتبدیل وضعیت استخدامی نیروهای دعوت به همکاری ۴۰۱-۴۰۲ مانع اجرای فوق العاده خاص هستیم.

Profile picture of ‌zZ Sh‌
@zsh917016 July 2025
Replying to
در هیچ جای دنیا هیچوقت مرتبه شغلی کسی را که یک پله بالا رفته بدون دلیل تنزل نمی‌دهند؛جز، جز در آموزش و پرورش که این کار انجام شده.ما آموزگاران دعوت به همکاری سال ۴۰۱ _۴۰۲ #با کارنامه سبز بالای ۴۷۰ #با وجود داشتن گزینش #با وجود داشتن طب کار# با وجود داشتن ۶ ماه قرارداد معین #

@user17384174853316 July 2025
Replying to
از شما ممنونیم که پیگیر #جدی هستید.در آزمون #کیفیت_بخشی ما خواستار بازگشت #حد_نصاب_قبلی هستیم
1 MB

Profile picture of ‌zZ Sh‌
@zsh917016 July 2025
Replying to
دکتر عظیمی بزرگوار ما آزمون دادیم گزینش شدیم نمرات نهایی بالا تر از حد نصاب .دعوت به همکاری شدیم و الان دوسال از خدمت صادقانه مامیگذرد واقعا انصاف نیست وضعیت نامعلوم ما .آقای دکتر چرا باید با داشتن تمام شایستگی ها همچنان بلا تکلیف بمانیم لطفا پیگیر وضع دعوت به همکاری های ۴۰۱_۴۰۲ باشید

@Firozjah9316 July 2025
Replying to
در آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین..

@Firozjah9316 July 2025
Replying to
در آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین..،

@Firozjah9316 July 2025
Replying to
در آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین..،،،،

@Firozjah9316 July 2025
Replying to
در آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین🙏

@Firozjah9316 July 2025
Replying to
در آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین🙏.

@Firozjah9316 July 2025
Replying to
در آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین🙏..

@Firozjah9316 July 2025
Replying to
در آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین🙏.."

@Firozjah9316 July 2025
Replying to
در آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین🙏""

@Firozjah9316 July 2025
Replying to
در آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین🙏#

@Firozjah9316 July 2025
Replying to
آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده ما را احیا کنید..حق ما قبولی اول مهر بود..کیفیت بخشی

@Firozjah9316 July 2025
Replying to
آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده ما را احیا کنید..حق ما قبولی اول مهر بود..کیفیت بخشی .