@user17524843839516 July 2025Replying to
@user17524843839516 July 2025Replying to
@user17513582722316 July 2025Replying toسلام و سپاس از پیگیری و زحمات شما در خصوص رسیدگی به اعتراضات .داوطلبین آموزگاری ۱۴۰۱_۱۴۰۲ با نمره نهایی بالای ۴۷۰
@zsh917016 July 2025Replying toما فرهنگیان به منظور حفظ انسجام و وحدت ملی خواستار عزل فوری فرهادی:✅دشمن رفاهیات معلمان,✅ بانی مشکلات آزمون های پیشین ✅بانی عدم تمدید قرارداد وتبدیل وضعیت استخدامی نیروهای دعوت به همکاری ۴۰۱-۴۰۲✅ مانع اجرای فوق العاده خاص هستیم.
@user17384174853316 July 2025Replying toاز شما ممنونیم که پیگیر #جدی هستید.در آزمون #کیفیت_بخشی ما خواستار بازگشت #حد_نصاب_قبلی هستیم1 MB
@zsh917016 July 2025Replying toدکتر عظیمی بزرگوار ما آزمون دادیم گزینش شدیم نمرات نهایی بالا تر از حد نصاب .دعوت به همکاری شدیم و الان دوسال از خدمت صادقانه مامیگذرد واقعا انصاف نیست وضعیت نامعلوم ما .آقای دکتر چرا باید با داشتن تمام شایستگی ها همچنان بلا تکلیف بمانیم لطفا پیگیر وضع دعوت به همکاری های ۴۰۱_۴۰۲ باشید
@Firozjah9316 July 2025Replying toدر آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین..
@Firozjah9316 July 2025Replying toدر آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین..،
@Firozjah9316 July 2025Replying toدر آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین..،،،،
@Firozjah9316 July 2025Replying toدر آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین🙏
@Firozjah9316 July 2025Replying toدر آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین🙏.
@Firozjah9316 July 2025Replying toدر آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین🙏..
@Firozjah9316 July 2025Replying toدر آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین🙏.."
@Firozjah9316 July 2025Replying toدر آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین🙏""
@Firozjah9316 July 2025Replying toدر آزمون کیفیت بخشی باوجود خطای سیستمی صورت گرفته وزارت قبولی های سری اول را مجدد قبول و بجای بررسی پرونده و برطرف کردن خطای سیستمی با فقط به افرادی نمره اضافه کردن که کد محل شغلی آنها ظرفیت خالی داشت و بامهندسی نمرات مجدد مارا مردود کرد.آقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده مارا احیا کنین🙏#
@Firozjah9316 July 2025Replying toآقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده ما را احیا کنید..حق ما قبولی اول مهر بود..کیفیت بخشی
@Firozjah9316 July 2025Replying toآقای دکتر خواهش میکنم حق پایمال شده ما را احیا کنید..حق ما قبولی اول مهر بود..کیفیت بخشی .