بجای کارزار استیضاح، محافظهکاری رو بذارید کنار و کارزار اعتراض و مطالبهگری از شورای نگهبان راه بندازید تا این خبط و خطاهای فقهای اینچنینی تموم بشه. اعضای شورا وقتی زیر فشار و لابی تصمیم میگیرند فاتحه انقلاب خوندهست. باید از خودسانسوری دست برداریم. چرا میترسید بگید شورای نگهبان مقصر اصلیه؟