آفرین پس نباید بگید چون رهبری از ایشون تعریف کرده دیگه نباید دیگران نقد کنند
@user1686506094220 خرداد 1404Replying to and 37 othersآفرین پس نباید بگید چون رهبری از ایشون تعریف کرده دیگه نباید دیگران نقد کنند
@Soheilgh2020 خرداد 1404Replying to and 37 othersنقد هم روش دارد و توسط رهبری بیان شده است. مطالعه بفرمایید
@user1686506094220 خرداد 1404Replying to and 37 othersسعی کنید مرد باشید و پشت رهبری قائم نشید پس فردا بعداز پایان ریاست جمهوریش بگید رهبری ازشون تعریف کرده
@Bandeh_khoda20 خرداد 1404Replying to and 37 othersیک سوال مهم:چرا ما هر زمانی که به فرمایشات رهبری استناد کنیم و بخواهیم طبق رهنمودهای ایشان رفتار کنیم ، همین جمله را از شمایان میشنویم؟؟؟؟«پشت رهبری قایم نشو» یعنی از رهبری حرف نزن!!!خب از چه کسی حرف بزنیم که عاقلتر از ایشون باشه؟🤔
@user1686506094220 خرداد 1404Replying to and 37 othersیعنی می خواهی بگی رهبر نگفته نقد کنید گفته همش تعریف وتمجید کنید نگفته مطالبه گری کنید فقط نکاه کنید نگفته هواستان باشد گفته بی خیال باشید
@Bandeh_khoda20 خرداد 1404Replying to and 37 othersمیتونی بدون فرافکنی و مغلطه، جواب سؤال منو بدی؟؟؟چرا طیف شماها از ارسال بیانات رهبر خوشتون نمیاد؟؟؟؟
@user1686506094220 خرداد 1404Replying to and 37 othersخوب خوشتیپ نظر امام،رهبری رو در مورد حجاب بگذارو نظر آقایون رو هم بگذارببینیم که پیرو رهبریه کی از نظرات رهبری فراریهنظرات بزرگواران درمورد رابطه با غرب نظرات امامین انقلاب در مورد شایسته سالاری و باند بازی وفرزند سالاری مسئولان وصدها مورد دیگر....
@Bandeh_khoda20 خرداد 1404Replying to and 37 othersآهانمنظورت اینه که فقط اون بخش از فرمایشات رهبری رو که مطابق میل شماهاست، نشر بدیم و بقیه شو سانسور کنیم، درسته؟؟؟اونوقت دیگه کارمون درسته و پشت رهبر قایم نشدیم؟؟؟
@user1686506094220 خرداد 1404Replying to and 37 othersنه همشو بگذار ببینیم کجا گفته بعد از یه سال که از انتخابگذشته در حال تفرقه و تخریب هم باشید کجا از بی بندباریایی که الان دولت در حال رواج اون هست حمایت کردند کجا از ترک فعل مسئولان،اشرافی گری،نامیدی،حمایت کردند
@Bandeh_khoda20 خرداد 1404Replying to and 37 othersعجباهم دائم داری تخریب میکنیهم ما رو متهم به تخریب میکنیهم ما رو متهم به حمایت از بیبندوباری میکنیهم ما رو متهم به اشرافیگری میکنی!لابد طیف خودتونم علیهالسلام هستید و این حجم عظیم از تخریب و توهین و فحاشی و سیاهنمایی و ناامیدسازی را هم شوهر عمه مرحوم من مرتکب شده و میشه!!!!!!😐
@user1686506094220 خرداد 1404Replying to and 37 othersمن کاری با عمه تون وشوهرشون ندارم یجا نشون بدید که بنده آقای قالیباف رو تخریب کرده باسم یا دولت رو مضحکه کرده باشم