عوامل استکبار بعد از حوادث سوریه خوشحالند، به خیال اینکه با سقوط این دولت طرفدار مقاومت، دیگر این جبهه ضعیف شده؛به نظر بنده آن کسانی که خیال میکنند با این چیزها جبهه مقاومت ضعیف شده است، سخت در اشتباهند و درک درستی از مقاومت ندارند؛ نمیدانند اصلاً #جبهه_مقاومت یعنی چه!
