تاکسی
4 MB
@user1771689265488 May 2026Replying toدو فرشته دریک قاب. خواستم این نام را برای این تصویر انتخاب کنم گفتم شاید با پیش قضاوت هایی که متاسفانه وجود داره این تیتر شعاری تلقی بشه وبرخی از توفیق دیدن این لحظات ناب مظلومیت این فرشته ها خودشون رو محروم کنن. درود خدا برشما وتشخیص درست تعبیر زیبایتان 🌹