روی سخنم با جوانان #اندیمشک است.خصوصاً جوانان متولد ۷۸ به بعد.عزیزان ۲۴ سال گذشتهاون روزکه شما متولد شدی این آقا رفته مجلس اگر مدرک داری و امروز راننده اسنپ هستی دلیلش ایشونه منتظر چی هستید ؟منتظرید این دوره براتون کاری کنه؟درختی که ۲۴ سال ثمر نداده هیچوقت ثمر نخواهد داد .#انتخابات