بار اول نیست این حرفا.
Replying to#اوارنیوم 60درصد، ضامن امنیت ملی ایران است نه #ارثیه مادری #پزشکیان_قالیباف
Replying toاین مواضع دروغ، بیشتر آدمو عصبی میکنه.شما اگه بند ۱ براتون مهم بود الان کف ژنو نبودین.یه چی بگید به شعور خودتون و ملت توهین نشه حداقل.اگر بند ۱ اگر بند ۱چیزی از بند ۱ مگه مونده؟ شما امضا هم میکنید ژنو هم میرید بعدم میگید بند ۱…Show more
Replying to💢 آکسیوس به نقل از یک دیپلمات: هیئت ایرانی نرفته است و مذاکرات همچنان ادامه دارد
Replying to
Replying toخیالتون جمع ترامپ شما را سر کار گذاشته نه پولی در کاره نه آتش بس در لبنان رخ می دهد چند تا امتیاز هم ازتون می گیره ؟؟ ؟؟به جز این که علی الاصول بشید!!!!
Replying toاولا که گوشمون ازین حرفا پرهبرو این دام بر مرغ دگر نهدوم اینکه از اساس این مذاکرات اشتباه بود و همینطور داره با همون فرمون هم جلو میرهمذاکراتی که بنیانش اشتباهه دیگه توش اینقدر اگر و اما نمیارن
Replying toبشین سرجات اینا رو واسه همسفرات بگو ! حتی طفل دبستانی در ایران گوش به دروغهای تک تک تون نمیده !
Replying toباعث تاسفه مملکتی که رهبری مقتدر و حکیم داره بجای اینکه دولتش خدمتگزار و گوش بفرمان رهبر باشهواجازه نده حتی یککلام از فرمایشات رهبر زمین بمونه با حماقت تمامنه تنهادرجهت رهبری حرکت نکنه کهبره همسفره قاتلانقمارباز بشه!شماها کاسبان #مذاکره ادامه بنیصدر و روحانی و ظریف و ...هستید کاش برنگردید
Replying toمذاکره کننده ها که فقط مونده لحاف و تشکشونو بندازن محل مذاکره که یوقت تسلیم نامشون خدشه دار نشه. بابا شرم کنید ، لبنان از دست رفت، حزب الله از دست رفت، شما دلخوشیتون به روزی ۲ساعت آتش بسی که اسرائیل استراحت میکنه که مهماتشو آماده کنه که دوباره حمله کنه لبنان!!!؟؟؟ مردم و چی فرض کردید
Replying toاره همون بند اول رو عمل نکردن شما دوییدید رفتید ، در حین مذاکرات خودتون رو دارن تهدید میکنن چه انتظاری اخه از شماها میشه داشت#چسبندگی_مذاکراتی
Replying toاصلا برای چی رفتید بی وجودها؟حرف آقا رو پشت گوش انداختید؟
Replying toپس کلا بندبازیه! یک آکروبات جوان و فلکس میبردن سوییس برای بندبازی بهتر نبود؟