آقای امام جمعه شما اون شب ،دربوشهر حضورنداشتین؟چرا همون زمان دراون مکان حاضرنشدین و مسئولین ومردم وازاین کار نهی نکردین!؟چرادرزمان ومکانش روزه ی سکوت میگیرین وبعد که دیدین اعتراضات زیادشد تازه بیانیه میدین!مطمئنن نصف این گسترش بی حیایی ها وبی حجابیها ازسکوت شماهاست وشماها عاقبت بخیر نمیشید!
