ما سرمایه های زیادی داریم ولی بلد نیستیم از این سرمایه ها استفاده کنیم، این شب ها هزاران نفر پا منبری آماده در حرم ها جمع شدند ولی بدون تعارف در انتخاب سخنران و مداح و نوع برنامه ها بد سلیقه ایم. ده دقیقه است دارم سخنران حرمو گوش میدم تا الان هیچی نفهمیدم.کاش برخی به نفع دین و انقلاب انصراف بدهند...
