کلیپ رو نباید تقطیع میکردین دیگه. جواب خانومه چی بود؟ یاد اون مهندس افتادم که با چهار همسرش اومده بود تلویزیون و افتخار هم میکرد. زن اولش شاغل بود از حقوق اون استفاده میکرد واسه کل خانواده. اینطوری باشه چهار همسری به مرد خیلی مزه میده. چهار تا زن کار کنن، مرد بنشینه خونه و مدیریتشون کنه