من تعجب میکنم از بعضی بچه های هیئتی میان میگن اسماعیل هنیه سنی بوده و شهید محسوب نمیشه ، بعدش هم چهار تا روایت میچسبونن تنگش !🤦♂️چقدر آدم باید کوته بین باشه آخه؟!با این حساب کتاب شما وهب هم شهید نیست دیگه ؟!وهب مسیحی بود...چرا نمیگین وهب شهید نیست ؟!