واقعا دکتر لنکرانی ادم بسیار ارزشمند وقابل احترامی هسنند دردوران وزارت ایشون تصادفات جاده ای وشهری مصدومانشون بطور رایگان درمان میشدند خدا ایشان رو پایدار وهرروز بر عزتشون بیفزاید وخدا شما رو هم جناب ثابتی عزیز درراه احقاق حقوق ملت موفق بدارد
21:26 - 11 September 2024