❌️قالیباف:اگر به سوئیس نمیرفتیم،هرلحظه خون بیشتری ازمسلمانان وشیعیان لبنان ریخته میشدپ.نجک میگی جناب قالیباف⁉️😒تفکرات معیوب کشورسوزی که پایان ندارد😡این حملات نتیجه آتش بس غلط شماست؛😡وقتی که شروط رهبررا زیرپاگذاشتیدوقتی ازهسته ای حرف زدیدوقتی که دشمن اتش بس رارعایت نکردوتفاهم نوشتید....