28 اسفند 1402
دو هفته قبل تاکید کردم که افزایش حقوق کارگران و بازنشسته ها باید حداقل به اندازه نرخ تورم باشدتا حرف از افزایش حقوق طبقات مستضعف زده می شود عده ای میگویند باعث تورم خواهد شد! برای کنترل تورم باید پولهایی که به صورت ناعادلانه در جاهای دیگر توزیع می شود را کنترل کرد
2 MB
علت افزایش تورم زمانی که حقوق کارگران افزایش میابد بیشترش مربوط به نقدینگی نیستبلکه مربوط به افزایش قیمت کالا تولیدیه اون کارگره چونکه محل تامین حقوق کارگر سود و زیان کارفرما هستش.....
16:06 - 28 اسفند 1402

235 Views