رفقا ، ما در اراک یک استودیو ی تولید محتوی هستیم ، امروز هم یک انیمشین لگویی که تصاویرش رو دیروز گذاشته بودیم، ساختیم انیمیشن در شهر اراک در نقاط مختلف قراره پخش بشه🇮🇷خواستم ببینم شما از این جور محتوی ها در اینجا دوست دارید؟اگر بله لایک بدید اگر نه دیس لایکچون میخوایم اینجا هم منتشر کنیم ❤️
03:29 - 10 June 2026