12 September 2023
▫️سلام حاجی خوبی؟صدامو داری؟یکم کیفیت صدام خوب نیست ولی خب دارم بلند داد میزنم تا به گوشت برسه! حاجی... به مولا که تا تهش می ایستیم! این خاک، بی‌صاحاب نیست که توش قورباغه‌ها بخوان هفت‌تیرکش شن...اصلا مگه میشه نه ایستیم...؟!🩸#بچه_های_انقلاب✊🏾
10 MB
خوشت میاد اشک مردمو درمیاریا!
21:03 - 12 September 2023

2 Reactions
184 Views


2 Replies

Profile picture of ‌ویرآسو‌
@VIRASUHUB12 September 2023
Replying to
خوشا غلطیدن و چون اشک در پای تو افتادن...

Profile picture of ‌سرباز مهدوی ۳۱۳‌
@Sarbaze_mahdavi31315 September 2023
Replying to and
من بیشتر حرصم میگرفت از آدمهایی بی طرف ، آدمهایی که میدیدن و رد میشدن ، اینان نه اینکه همان کوفیان زمان حسینن