27 March 2026
.#عراقچی گفته #مذاکره نداریمفقط داریم تبادل پیام می‌کنیم!یاد این جمله آیت الله ضیاءآبادی رحمة الله علیه افتادم که می‌فرمودن: اگر کسی اسم #مستراح را بگذارد «سرویس بهداشتی»، بوی آن تغییر نمی‌کند!
وسط جنگ چه پیامی تبادل میکنی؟مردک بیشعور
07:39 - 27 March 2026

17 Views