.امشب بعد چند سال دیدمش ... در حد چند ثانیه از نیمرخ و از فاصله چند متری. خودش بود حس درونم اورا دید و شناخت و باز مثل زخم کهنه ای که جریان خونش آغاز شده بود.!❤️‍🩹آدما گاهی چیزایی رو ازت میگیرن که هیچوقت برنمی‌گرده ...حواستون باشه چه کسی رو وارد قلبتون میکنید🙂#شیفت_شب#لطفا‌کسی‌رازخمی‌نکنید
02:46 - 30 April 2026

6 Reactions
308 Views