مردم تو هر اتاق یک کولر ندارند، آدرس غلط ندهید و حرف الکی نزنید و اگر عرضه دارید ماینرها رو جمع کنید. بدترین وزیر این دولت شمایید و من نمیدانم چرا هیچکس کاریت نداره.
برنامه دیالوگ رو تازه دیدم شیخ.با تمام انتقادهایی که نسبت به افکار شما دارم اما خالصانه دفاع کردی از امید به زندگی در ایران دمت گرم ولی همچنان نقد دارم بهت😜