دولت نفاق یا وفاق؟!شما تعقل داری که مدافع گرانسازی و حاکمیتدادن به دلار هستید؟!مخاطب این فرمایشات رهبری کیه؟!جدا باید خجالت بکشید!
4 MB
@seyedkamel_abdollapour21 January 2025Replying toدولت نفاق یا وفاق؟!شما تعقل داری که مدافع گرانسازی و حاکمیتدادن به دلار هستید؟!مخاطب این فرمایشات رهبری کیه؟!جدا باید خجالت بکشید!4 MB