دولت وفاق نه که بخواهد،بلکه مجبور است چون اصلاحات اساسی اقتصادی که چنددهه به تعویق انداختیم و از آن فراری شدیم(به جز دهه۸۰)امروز یقه ما را با قطعی برق و ناترازی بنزین گرفته اند‌؛بستن چشم و خودفریبی هم دیگر جواب نمی‌دهد.عباراتی چون نئولیبرالیسم و گران سازی و...را کنار بگذارید و تعقل کنید#برق #بنزین
13:24 - 14 November 2024



1 Reply

Profile picture of ‌سیدکامل عبدالله‌پور‌
Replying to
دولت نفاق یا وفاق؟!شما تعقل داری که مدافع گران‌سازی و حاکمیت‌دادن به دلار هستید؟!مخاطب این فرمایشات رهبری کیه؟!جدا باید خجالت بکشید!
4 MB