حتماً جناب رسایی یا دیگری اگر فرمان را دست بگیرند تصمیم متفاوتی اتخاذ نخواهند کرد،همانطور که رییس جمهور فعلی نیز تا پیش از انتخاب از این دست سخنان برزبان میآوردند.مطرح کردن اصطلاحات پوپولیستی مانند«نسخههای نئولیبرال»به نفع کشور نیست؛قبل از جنگ هم نبود و خودش از عوامل این وضع فعلی است.#ایران_قوی
بنزین ۱۵ هزار تومانی نتیجه جنگ یا نسخه نئولیبرالها؟احسان حسینی: حمله دشمن به عسلویه، ناترازی بنزین در ایران را ۲ برابر کرده و دولت چارهای جز کاهش سهمیه یا اصلاح قیمت ندارد.