حتماً جناب رسایی یا دیگری اگر فرمان را دست بگیرند تصمیم متفاوتی اتخاذ نخواهند کرد،همانطور که رییس جمهور فعلی نیز تا پیش از انتخاب از این دست سخنان برزبان می‌آوردند.مطرح کردن اصطلاحات پوپولیستی مانند«نسخه‌های نئولیبرال»به نفع کشور نیست؛قبل از جنگ هم نبود و خودش از عوامل این وضع فعلی است.#ایران_قوی
Profile picture of ‌خط انرژی‌
خط انرژی

@khate_energy  •  21 May 2026

بنزین ۱۵ هزار تومانی نتیجه جنگ یا نسخه نئولیبرال‌ها؟احسان حسینی: حمله دشمن به عسلویه، ناترازی بنزین در ایران را ۲ برابر کرده و دولت چاره‌ای جز کاهش سهمیه یا اصلاح قیمت ندارد.
7 MB

Show this thread

21:40 - 21 May 2026

1 Reactions
75 Views