موقعیت دیگری هم بود که آزارم می داد این که هیچ کس مثل من نبود و من مانند هیچ کس نبودم. با خودم فکر میکردم من یکی ام و آنها همه - و اسیر افکارم میشدم.داستایفسکی-یادداشت های زیر زمینی#تیکه_کتاب #کتاب
21:55 - 20 April 2026

3 Reactions
117 Views