🔓 تحریم که شدیم، تحلیل کردند که: 🇺🇸 به خاطر دشمنی‌تان با آمریکا است 😏📜 اما وقتی آمریکا از برجام خارج شد؛ نوشتند:🇸🇦 به خاطر حمله شما به سفارت عربستان بود! 😒🌹شهید رئیسی بدون برجام، تحریم را بی اثر کرد، گفتند: 💰 پولش رو که نمی‌تونید بیارید چه فایده! 😤
💰 پول‌ها که آزاد شد، گفتند: 🇵🇸 همه رو دادید فلسطین! 😕💉 به همت دانشمندان جوان‌مان واکسن ساختیم. توییت زدند که:💦 آب مقطره 😐💉 واکسن را با پیگیری شهید رئیسی وارد کردیم، نوشتند: 🇨🇳 چینیه به درد نمیخوره! 😳🇸🇦 باعربستان جنگ دیپلماتیک داشتیم، فریادزدند: دیپلماسی بلد نیستید 😫
👥 با عربستان ارتباط برقرار کردیم، ناگهان گفتند: چی شد از شعارهای انقلاب عقب نشینی کردید؟! 😶‍🌫🏴 هیئت‌ها رونق گرفت، نوشتند: 🪅 عزا بسه مردم نیاز به شادی دارند ☹️💚 جشن شادی چند کیلومتری غدیر برگزار شد، گفتند: 🛰 امارات ماهواره فرستاده هوا شما ایستگاه صلواتی می‌زنید 😩
🛸 ماهواره فرستادیم هوا، ناجوانمردانه گفتند: 🏠 وقتی مردم تو اجاره خونه مانده‌اند، ماهواره چه فایده داره 😶📜 با چین قرارداد ساخت مسکن و با روسیه قرارداد همکاری بلند مدت نوشتیم، تحلیل نوشتند:💴 کشور رو فروختید به چین و روسیه 🙄🧨 روسیه اسلحه از ما خرید: 🗡 گفتند در جنگ اوکراین دخالت کردید!
🌷 اعلام بی طرفی کردیم: 🔻 گفتند از اسرائیل ترسیدید 😡 اسرائیل رو بزنیم: 🐝 مقصر مائیم، چون چوب کردیم لانه زنبور 🥴 🔻 نزنیم میگن: ایران ترسید 😱
💠 نتیجه اینکه ما در این کشور با آدم‌های غیر نرمال و دارای بیمارهای روحی روانی طرفیم که به تعبیر قرآن بخاطر گمراهی؛ حرام‌خواری و داشتن دلهائی پر از حسد و کینه نسبت به مومنین؛ دچار افسون شیطان شده‌اند...جالب تر از همه اینکهمدرسه میناب رو خود آمریکای کودک کش میگه ما زدیم،باز میگن خود ایران زده ..😏
19:03 - 19 March 2026

636 Views