post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌user1748160325462796915 D‌
@shayan_ali8 March 2025
وزرا دزد نبودن، ولی قربانی دولت روحانی و وزراش شدن چون چای دبش تو دولت روحانی دزدیش شروع شده بود ولی با هوچی گری انداختن گردن شهید رئیسی.اگه به یقه گرفتن باشه یقه همه اصلاحاتی ها رو باید بگیرن.
درودرقم دریافتی چای دبش در سال های ۹۸ و ۹۹ به ترتیب ۲ و ۲۱ میلیون دلار بود. این گروه اما در سال ۴۰۰ و ۴۰۱ مجموعا ۳ میلیارد دلار ارز دریافت کرد. این حجم از ارز برای تامین نیاز ۱۴ ساله ایران به چای کافی بوده.جالب است بدانید در سال ۴۰۰ فقط ۶۰ درصد کل ارز واردات چای به این گروه اختصاص یافت. رانت؟
22:28 - 8 March 2025

210 Views


3 Replies

Profile picture of ‌🎒 دونده‌
@Davandeh609 March 2025
Replying to and
چون اون موقع کرونا بوده و مصرف چای به خاطر تعطیلی تمام مراکز جمعی و رستوران و مساجد و هیئت و ... به حداقل رسید و همچنین به خاطر تنش های جهانی قیمت چای هم چند برابر شد. گروه دبش سال ۹۷ دو شرکت بوده اما تا سال ۴۰۱ به ۱۱ زیر مجموعه افزایش یافته. بهانه برای زندانی کردن وزرای شهید رییسیه

Profile picture of ‌𐎤𐎢𐎽𐎢𐏁‌
@CyrusII9 March 2025
چقد زشت است که شما صحبت میکنید اما با بلاک کردن نمیگذارید طرف مقابل هم صحبتش را بکند.

@user172919098569 March 2025
Replying to and
از کجا میتونیم به این آمار و اطلاعاتی که دادید دسترسی پیدا کنیم؟