وزرا دزد نبودن، ولی قربانی دولت روحانی و وزراش شدن چون چای دبش تو دولت روحانی دزدیش شروع شده بود ولی با هوچی گری انداختن گردن شهید رئیسی.اگه به یقه گرفتن باشه یقه همه اصلاحاتی ها رو باید بگیرن.
This post was deleted by the post author.
@shayan_ali8 March 2025وزرا دزد نبودن، ولی قربانی دولت روحانی و وزراش شدن چون چای دبش تو دولت روحانی دزدیش شروع شده بود ولی با هوچی گری انداختن گردن شهید رئیسی.اگه به یقه گرفتن باشه یقه همه اصلاحاتی ها رو باید بگیرن.
@Davandeh609 March 2025Replying to andچون اون موقع کرونا بوده و مصرف چای به خاطر تعطیلی تمام مراکز جمعی و رستوران و مساجد و هیئت و ... به حداقل رسید و همچنین به خاطر تنش های جهانی قیمت چای هم چند برابر شد. گروه دبش سال ۹۷ دو شرکت بوده اما تا سال ۴۰۱ به ۱۱ زیر مجموعه افزایش یافته. بهانه برای زندانی کردن وزرای شهید رییسیه
@user172919098569 March 2025Replying to andاز کجا میتونیم به این آمار و اطلاعاتی که دادید دسترسی پیدا کنیم؟