خانوم کاف :)
@DELDAR133
گاه علـیعلیهالسلام فاطمـهسلاماللهعلیها
را اینگـونه خطـاب می کرد :
“ای همـهٔ آرزوی مـن … ”
❤️
23:00 - 12 May 2026
11
Reactions
192
Views
11
Replying to
@DELDAR133