در برابر مشکلات همیشه قوی باش و مقاومت کن مثل آتش بسی که هیچی نمی تونه بشکنتش..
iri@DOKHTE_IRANAM26 May 2026در برابر مشکلات همیشه قوی باش و مقاومت کن مثل آتش بسی که هیچی نمی تونه بشکنتش..
@DOKHTE_IRANAM6 May 2026دیماه کسبوکارا رو مجبور به اعتصاب کردن،بعدش ریختن بیرون مغازهها رو آتیش زدن،بهمن در حال التماس از عموبچهخوارشون برا حمله بودن،اسفند داشتن خوشحالی میکردن که مردم ک.شته شدن،فروردین میگفتن عیب نداره زیرساختم بزنه اصلا،اردیبهشت دارن به کسبوکارایی که اومدن تو ایتا و بله فحش میدن!!!
@DOKHTE_IRANAM4 May 2026یا با صدای سیستم صوت کر میشم یا با پرچم جلوییم کور 😅خواهیم دید چه خواهد شد
@DOKHTE_IRANAM4 May 2026امشب نخوابید، احتمالا آمریکا میزنه. اینو میخواستم دیشب بگم خوابم برد.
@DOKHTE_IRANAM2 May 2026اومدم بگم تنگه هرمز، گفتم تنگه ترمز☺️🤌🏼زنده باد اشتباه خوببب منن
@DOKHTE_IRANAM30 April 2026+ شیخ اماراتی به اعراب کنایه زده:«کسی که در شرایط کنونی میگه من بیطرفم قطعا با دشمن (ایران) متحده، اما آنقدر ترسوست که جرأت نداره این را صریحاً بگه.»- عمر واکد موسیقیدان و بازیگر هالیوودی: «نگران نباش ما بیطرف نیستیم همهمون با ایرانیم»🔥
@DOKHTE_IRANAM28 April 2026کلاس انلاین عذابم میدهد ، از حضوری وحشت دارم ، امتحان غمگینم میکند.
@DOKHTE_IRANAM28 April 2026تعریف واقعی خیلی از این واژهها رو سعی کردند که وارونه کنن؛اما واقعیت چیز دیگهایه..3 MB
@DOKHTE_IRANAM28 April 2026ماده رنگی؟ مایع قرمز؟ کنسانتره گوجه؟ آب گوجه؟اسمش رو بگو؛ سس خرسی!🥸2 MB