صداهای مختلف نباید خفه بشن... با تضارب آرا احتمال موفقیت تصمیم بالاتر می ره...
@Iranjan_vatanam20 July 2025Replying toصداهای مختلف نباید خفه بشن... با تضارب آرا احتمال موفقیت تصمیم بالاتر می ره...
@zagros20 July 2025Replying to andدولت پزشکیان، ایران را تسلیم خواهد کردhttps://virasty.com/Tasnimnews_Fa/1752998955815090547اختصاصی تسنیم | توافق ایران و ۳ کشور اروپایی برای آغاز مذاکرات هستهاییک منبع آگاه در گفتوگو با تسنیم: درباره اصل مذاکرات توافق شده است اما درباره زمان و مکان آن رایزنیها ادامه دارد و اینکه مذاکرات هفته آتی در کدام کشور باشد، نهایی نشده است
@Abumohammad20 July 2025Replying toآقا کم انتقاد نداریم به ایشان ولی ادمهای طیف شما هم بروند جهاد تبیین کنند و بیاین از گفتمان رهبری اونطور که رهبری میخواهد و انقلاب میگوید دفاع کنند مگر کسی جلویشان را گرفته!چرا دیگران اگر گام مثبتی برمیدارند انها را تخریب میکنیم چرا نیت خوانی میکنید.شما دعوت کنید از شخص مورد نظرتون اشکالی ندارد
@AmirhosseinManian20 July 2025Replying to
@taleb20 July 2025Replying to۲۰ دقیقه ای خسارت محض برجام رو تصویب کرد تعلیق و نه لغو تحریم ها رو و سازوکار ماشه رو تصویب کرد این خودش یکی از عوامل گستاخی دشمنه
@user1750869004420 July 2025Replying toجون مادرتون گول این حرومی رو نخورید این قدرت بگیره دست به دامن حسن کلید ساز میشیم ببینید این کیه دیگه
@Beyzayie20 July 2025Replying toکی گفته مردم از رهبری و نظام عصبانی اند این بیست دقیقه ای تصویب برجام سال ها کشور را معطل کرد و چه امتیازاتی که غرب و اروپا از کشور گرفت و بعد هیچی به هیچی هرچه تبیین کند برای عذاب وجدان خودشه
@Saeed_K_ir20 July 2025Replying toداداش یه خورده آروم تر زخمی شد خوب."مردم از نظام و رهبری عصبانی بودن"!!!!!!!جنگی که از لحظه ی شروع باعث اتحاد و اثباتی بود برای وجود ولی فقیه که مردم بتونن بهش تکیه کنن رو میخوای برداشت حزبی کنی ازش؟هنوز این اتحاد ملی زندست هااااشما لاشخورا به مرده خوری عادت دارین لقمه براتون بزرگه.
@bimarz20 July 2025Replying toاین ...انگلیسی که ،برجام رو بیست دقیقه ای تصویب کرد ومسئول قطعنامه های سازمان ملل است ومتعلق به طایفه=مردم اسنپ اند ،سوارشون شیم بریم پاستور ! خورد مردم انقلابی نمیره! بره توی صف منافقینی مثل قالیباف، باهم تو صف ریاست جمهوری بایستن!2 MB
@bimarz20 July 2025Replying to
@bimarz20 July 2025Replying toدر برزخ وقبر وقیامت ،خوب همدمی پیدا کردی !!!!!!!!!!!!! برین با هم خوش باشید! ارتفاع بگیر!فقط تقاص خون شهید رئیسی ،با خود خداوند است.خود دانید!
@shahed144520 July 2025Replying toکاش این آقای خوشتیپ در زمان فتنه و دولتهای روحانی و برجام و... یه سمتی چیزی داشت، یا لااقل رئیس مجلس بود تا جلوی اون اتفاقات رو بگیرهیقه دولت ننگین رو بگیرهاما حیف ایشون ۴۰ سال هیچکاره بوده