این آشغالهارو باید مردم به زباله دانی پرت کنن. مردک دیوث و بی شرف😡
ایران از هر چی بی وجود و بیغیرته بیزاره ، فرزند ایران؟! وقتی اونقدر شرف نداری که اسم قاتل بچه ها رو بیاری و محکوم کنی. #بیغیرت #علی_دایی #علی_کریمی #بچه_های_میناب
@Kavosh_671821 March 2026Replying toاین آشغالهارو باید مردم به زباله دانی پرت کنن. مردک دیوث و بی شرف😡