دایی مجتبی
@D_mojtaba
حضرت آقا خطابشون به مردم بود، ولی مسئولین در احساس تکلیف به خودشون گرفتن
😜
😜
😜
#مشارکت_حداکثری
17:58 - 3 June 2024
1064
Views
Replying to
@D_mojtaba