درود بر عقل سلیم! روزی که خود، در آن سوی آوردگاه، آن ابرقدرت پرطمطراق را چنان در قرق خود گرفتی که حتی غبار نعلینش از مرزها فراتر نرفت، امروز از کدام خرد پخته برمی آید که دوباره طناب تلفن به سوی همان دیار بکشی؟ مردم این خاک کهن، آنان که زمانی موشک آن بیگانه را نه بر فراز آسمان، که در عمق خاک خود مهار
کردند، اکنون حیران و سرگشته می نگرند که از همان خنجر برنده میخواهند کبوتری صلح جو بسازند. وای بر روزی که کبوتر از کام موشک برخیزد! دلم برای خون هایی که ریخته شد ولی انتقامی گرفته نشد میسوزد. این چه معمای پرپیچ و خمی است که عقل در حل آن لنگ میماند و خرد در وادی آن سرگردان؟
گاهی فکر می‌کنم مردم ایران یک زبان حرف می‌زنند و مسئولان زبان دیگری می‌شنوند؛ وگرنه این همه سوءتفاهم از کجا می‌آید؟#جنگ #خونخواهی_امام_شهید #یا_لثارات_الخامنه‌ای #برجام #ایران #انتقام #توافق #نمی‌پذیریم #مذاکره #محرم #رهبر_شهید
15:22 - 14 June 2026

2 Reactions
144 Views