صفرصد واسه یه کودکه که از استثناء ها خبر نداره
شما دارید تیم کشی میکنید که بچه های میناب برای ماست کسی حق نداره جز ما ناراحت بشه! در حالی که اونا میگن این بچه ها برای ما فرقی با بچه های دی ندارناونا میگن بچه های بازیچه سیاست نیستن خون خونه اما شما تیم کشی میکنید ببخشید اما خیلی کثیفید
Replying to and 10 othersاتفاقا ادامه میدم تا جوابم رو بگیرم چرا از خون این بچه ها برای مظلوم نمایی تو بحث ها استفاده میکنید؟
Replying to and 10 othersافرین👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻این رو باید جوابگو باشن و این که چرا سیستم پدافندی مناسبی در این ۵۰ سال در نظر نگرفتن ؟ چرا نیرو هوایی اصلا ندارن؟؟مگه ۵۰ سال این مملکت با تمام سرمایه هاش دستشون نبود پس داشتند چه کار میکردنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Replying to and 10 othersدو تا جنگ تو یه سال داشتیم هنوز خبری از پناهگاه نیست !جون ما برای شما خربزست؟ هشدار پیامکی آژیر خطر کووو؟ فقط ادعا و گنده گویی
Replying to and 10 others۴۰ سال پیش ۸ سال جنگیدن ، و بعد ۴۰ سال نه به فکر نیروهوایی بودن و نه سیستم پدافندی مناسب کیه که حالا جواب گو باشه ...
Replying to and 10 othersاینو موافقمدر مورد پناهگاه و آژیر کوتاهی کردن
Replying to and 10 othersخلبان رو با جنگنده ۷۰ سال پیش میفرستن برای بمبارون پسره با ارتفاع ۵۰ متری از سطح آب میره و برمیگرده و جای اینکه خاک بر سر خودشون کنن میشینن دستاورد میسازن از همین!اون اگه زنده برنمیگشت چه خاکی میخواستی تو سرت کنی احمق؟