23 April 2026
آرمان؛ مهم ترین ابزار حکومت های توتالیتر است.هیتلر هم نازی ها را با آرمان کنترل میکرد.طرفداران حکومت توتالیتر حتی خودشان که بماند حاضرند برای آرمان های حاکمیت خانواده ی شان را هم به نکاح فلسطینی ها در بیاورند.این جماعت در استخوان هایشان هم مغز ندارند، جمجمه که بماند.#اینترنت#گنگ_تعاملی

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌Pu 🇮🇷‌
@panda123 April 2026
Replying to
هر ملتی آرمانی داره اگر انسانیت داشته باشیم میشه فهمید فلسطین کجاس و چرا باید ازش حمایت کرد
اول: هر ملتی آرمانی داره حرف بیخودی استدوم: نگاه سیاسی و انسانیت قابل جمع نیستند مثلا ظلم های حاکمیت رو نمیپذیرید و دنبال مظلومان جهانید.سوم: آرمانی که از دموکراسی مهم تر باشه ابزار ظلم حاکمیت استچهارم: تمام این ایده های جانم فدای آرمان قبلا توسط حکومت هایی شبیه هیتلر اجرا شده
15:16 - 23 April 2026

1 Reactions
62 Views


2 Replies

Profile picture of ‌Pu 🇮🇷‌
@panda123 April 2026
Replying to
۱-آمریکا فرانسه آلمان چین روسیه و ... همه کشور هایی هستند که ملت هاشون آرمان داشتند و دارند۲-ما ظلمی که یک سری از مسئولین رو نه تنها میپذریم بلکه به بدترین نوع محکوم میکنیم و باهاش مخالفیم ۳-تعریفت از دموکراسی چیه ؟۴-چرا فکر میکنی این قضیه شبیه هیتلره این با اون زمین تا آسمان فرق داره .....

Profile picture of ‌Pu 🇮🇷‌
@panda123 April 2026
Replying to
آرمانی که وجود داره تو این کشور چیه؟ عدالته ، نابودی ظلم ، جوان آگاه و با اخلاق ، مردم صبور ، قوی و وطن دوست ، نابودی ظالم به مردم و بشریت و ...